Cennik

Cennik pakietów i usług serwisowych VIP SERWIS REMSPORT 2

 

 USŁUGA SERWISOWA
 CENA CENA  EX
PAKIET STANDARD
  • ostrzenie krawędzi bocznej maszyną AF.C Snow Glide Tools (dysk borazonowy o gradacji B46)
  • dwukrotne smarowanie na gorąco przy użyciu smarownicy Hot Box 350 i smarownicy Wax Future II (smar uniwersalny – własna kompozycja smarów)
NARTY ZJAZDOWE 90 zł 180 zł
PAKIET STANDARD
  • ostrzenie krawędzi bocznej maszyną AF.C Snow Glide Tools (dysk borazonowy o gradacji B46)
  • dwukrotne smarowanie na gorąco przy użyciu smarownicy Hot Box 350 i smarownicy Wax Future II (smar uniwersalny – własna kompozycja smarów)
DESKA SNOWBOARDOWA 90 zł 180 zł
PAKIET STANDARD
  • smarowanie na gorąco z wykorzystaniem smarownicy (smar uniwersalny – własna kompozycja smarów)
NARTY BIEGOWE 50 zł 100 zł
PAKIET SPORT
  • ostrzenie krawędzi bocznej maszyną AF.1 Snow Glide Tools (dyskami borazonowymi o gradacji B25, B35, B46)
  • dwukrotne smarowanie na gorąco przy użyciu żelazka i smarownicy Wax Future II (I smarowanie smar bazowy, II smarowanie smar uniwersalny LF)

NARTY ZJAZDOWE

DESKA SNOWBOARDOWA

120 zł 240 zł

 

 DOPŁATA DO PAKIETU ORAZ INNE

POJEDYNCZE USŁUGI

 CENA CENA EX
Smar LF (Low Fluor) uniwersalny 15 zł
Smar HF (High Fluor) dedykowany do określonej temperatury 30 zł
Smarowanie na gorąco STANDARD (smarownica + smar uniwersalny) 40 zł 80 zł
Ostrzenie krawędzi bocznej STANDARD (maszynka AF.C) 40 zł 80 zł
Ostrzenie krawędzi dolnej STANDARD (maszynka AF.1) 40 zł 80 zł
Sportowy tunning krawędzi bocznej (polerowanie krawędzi maszyną Snow Glide Tools AF.1 World Cup dyskami borazonowymi od B54 do B15) 50 zł 100 zł
Konserwacja sprzętu na lato (narta zjazdowa, narta biegowa i deska snowboardowa) 40 zł 80 zł
Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe, deska snowboardowa) metodą na gorąco wykorzystując promieniowanie podczerwone Race Tunig (smarownica Wax Future II) 40 zł 80 zł

 Ceny brutto zawierają 23 % podatek VAT, cena EX (Expres) dotyczy specjalnej usługi ekspresowej wykonywanej na miejscu, czas wykonania usługi 1-2 godziny.

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS CZYNNOŚCI SERWISOWYCH ZAWARTYCH W POSZCZEGÓLNYCH PAKIETACH

 

PAKIET STANDARD

  1. Ostrzenie ręczne krawędzi bocznej na żądany kąt wynoszący od 85 do 90 stopni jest wykonywane ręcznie za pomocą maszynki Snow Glide Tools modelu AF.C, w skład tej czynności serwisowej są wchodzą następujące zabiegi:
  • przegląd krawędzi i ewentualne usunięcie nalotu i rdzy z jej powierzchni (guma szlifierska);
  • usunięcie tzw. ABS czyli materiału z tworzywa sztucznego i tytanalu znajdującego się nad krawędzią (zdzieracz boków tzw. "pazur");
  • ostrzenie krawędzi bocznej na żądany kąt od 85 do 90 stopni (maszynka AF.C z dyskiem borazonowym B46);
  • usunięcie tzw. "drutu" z powierzchni krawędzi (pilnik diamentowy Fine);
  • ewentualne przytępienie krawędzi strefy dziobowej i tylnej (guma szlifierska).
  1. Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe) metodą na gorąco za pomocą specjalnej smarownicy, w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
  • przegląd ślizgu i ewentualne usunięcie zadziorów na ślizgu (cyklina metalowa);
  • wyczyszczenie ślizgu za pomocą specjalnego zmywacza smarów;
  • szczotkowanie czyszczące ślizgu (szczotka obrotowa nylonowe twarde włosie);
  • nałożenie smaru uniwersalnego (smary specjalistyczne fluorowe patrz tabela DOPŁATY) za pomocą smarownicy Hot Box 350;
  • cyklinowanie ślizgu (cyklina pleksi);
  • szczotkowanie ślizgu tzw. strukturyzacyjne (szczotka obrotowa twardy mosiądz);
  • szczotkowanie finalne ślizgu (szczotka obrotowa miękki nylon).

 PAKIET SPORT

  1. Sportowy tunning krawędzi bocznej polega na odpowiednim wyostrzeniu krawędzi bocznej i dolnej na żądany kąt z dokładnością do 0.1 stopnia wykorzystując do tego celu ręczną maszynkę do ostrzenia krawędzi francuskiej firmy Snow Glide Tools sztandarowy model AF.1 World Cup (ten zaawansowany model ostrzałki jest używany przez wielu serwismenów z alpejskiego pucharu świata), w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
  • przegląd krawędzi i ewentualne usunięcie nalotu i rdzy z jej powierzchni (guma szlifierska);
  • usunięcie tzw. ABS czyli materiału z tworzywa sztucznego i tytanalu znajdującego się nad krawędzią (zdzieracz boków tzw. "pazur");
  • ostrzenie krawędzi bocznej na żądany kąt od 85 do 90 stopni z dokładnością do 0.1 stopnia (AF.1 z borazonowym talerzem ściernym o gradacji B46).
  1. Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe, deska snowboardowa) metodą na gorąco za pomocą smarownicy Wax Future II wykorzystującą promieniowanie podczerwone jest tzw. Race Tunnig (takie smarowanie jest wykonywane przez wielu serwismenów z alpejskiego i  pucharu świata), w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
  • przegląd ślizgu i ewentualne usunięcie zadziorów na ślizgu (cyklina metalowa);
  • wyczyszczenie ślizgu za pomocą specjalnego zmywacza smarów;
  • szczotkowanie czyszczące ślizgu (szczotka obrotowa nylonowe twarde włosie);
  • nałożenie smaru bazowego uniwersalnego;
  • I cykl smarowania;
  • nałożenie smaru średniofluorowego LF (Low Fluor);
  • II cykl smarowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *