Cennik
Cennik pakietów i usług serwisowych VIP SERWIS REMSPORT 2
USŁUGA SERWISOWA |
CENA | CENA EX | ||
PAKIET STANDARD |
|
NARTY ZJAZDOWE | 180 zł | 360 zł |
PAKIET STANDARD |
|
DESKA SNOWBOARDOWA | 180 zł | 360 zł |
PAKIET STANDARD |
|
NARTY BIEGOWE | 100 zł | 200 zł |
PAKIET SPORT |
|
NARTY ZJAZDOWE
DESKA SNOWBOARDOWA |
200 zł | 400 zł |
DOPŁATA DO PAKIETU ORAZ INNE
POJEDYNCZE USŁUGI |
CENA | CENA EX |
Smar LF (Low Fluor) uniwersalny | 20 zł | – |
Smar HF (High Fluor) dedykowany do określonej temperatury | 30 zł | – |
Smarowanie na gorąco STANDARD (smarownica + smar uniwersalny) | 80 zł | 160 zł |
Ostrzenie krawędzi bocznej STANDARD (maszynka AF.C) | 80 zł | 160 zł |
Ostrzenie krawędzi dolnej STANDARD (maszynka AF.1) | 80 zł | 160 zł |
Sportowy tunning krawędzi bocznej (polerowanie krawędzi maszyną Snow Glide Tools AF.1 World Cup dyskami borazonowymi od B54 do B15) | 80 zł | 160 zł |
Konserwacja sprzętu na lato (narta zjazdowa, narta biegowa i deska snowboardowa) | 80 zł | 160 zł |
Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe, deska snowboardowa) metodą na gorąco wykorzystując promieniowanie podczerwone Race Tunig (smarownica Wax Future II) | 80 zł | 160 zł |
Usuwanie nalotu rdzawego (rdzy) | 10 zł |
Ceny brutto zawierają 23 % podatek VAT, cena EX (Expres) dotyczy specjalnej usługi ekspresowej wykonywanej na miejscu, czas wykonania usługi 1-2 godziny.
SZCZEGÓŁOWY OPIS CZYNNOŚCI SERWISOWYCH ZAWARTYCH W POSZCZEGÓLNYCH PAKIETACH
PAKIET STANDARD
- Ostrzenie ręczne krawędzi bocznej na żądany kąt wynoszący od 85 do 90 stopni jest wykonywane ręcznie za pomocą maszynki Snow Glide Tools modelu AF.C, w skład tej czynności serwisowej są wchodzą następujące zabiegi:
- przegląd krawędzi i ewentualne usunięcie nalotu i rdzy z jej powierzchni (guma szlifierska);
- usunięcie tzw. ABS czyli materiału z tworzywa sztucznego i tytanalu znajdującego się nad krawędzią (zdzieracz boków tzw. „pazur”);
- ostrzenie krawędzi bocznej na żądany kąt od 85 do 90 stopni (maszynka AF.C z dyskiem borazonowym B46);
- usunięcie tzw. „drutu” z powierzchni krawędzi (pilnik diamentowy Fine);
- ewentualne przytępienie krawędzi strefy dziobowej i tylnej (guma szlifierska).
- Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe) metodą na gorąco za pomocą specjalnej smarownicy, w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
- przegląd ślizgu i ewentualne usunięcie zadziorów na ślizgu (cyklina metalowa);
- wyczyszczenie ślizgu za pomocą specjalnego zmywacza smarów;
- szczotkowanie czyszczące ślizgu (szczotka obrotowa nylonowe twarde włosie);
- nałożenie smaru uniwersalnego (smary specjalistyczne fluorowe patrz tabela DOPŁATY) za pomocą smarownicy Hot Box 350;
- cyklinowanie ślizgu (cyklina pleksi);
- szczotkowanie ślizgu tzw. strukturyzacyjne (szczotka obrotowa twardy mosiądz);
- szczotkowanie finalne ślizgu (szczotka obrotowa miękki nylon).
PAKIET SPORT
- Sportowy tunning krawędzi bocznej polega na odpowiednim wyostrzeniu krawędzi bocznej i dolnej na żądany kąt z dokładnością do 0.1 stopnia wykorzystując do tego celu ręczną maszynkę do ostrzenia krawędzi francuskiej firmy Snow Glide Tools sztandarowy model AF.1 World Cup (ten zaawansowany model ostrzałki jest używany przez wielu serwismenów z alpejskiego pucharu świata), w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
- przegląd krawędzi i ewentualne usunięcie nalotu i rdzy z jej powierzchni (guma szlifierska);
- usunięcie tzw. ABS czyli materiału z tworzywa sztucznego i tytanalu znajdującego się nad krawędzią (zdzieracz boków tzw. „pazur”);
- ostrzenie krawędzi bocznej na żądany kąt od 85 do 90 stopni z dokładnością do 0.1 stopnia (AF.1 z borazonowym talerzem ściernym o gradacji B46).
- Smarowanie ślizgów (narty zjazdowe, narty biegowe, deska snowboardowa) metodą na gorąco za pomocą smarownicy Wax Future II wykorzystującą promieniowanie podczerwone jest tzw. Race Tunnig (takie smarowanie jest wykonywane przez wielu serwismenów z alpejskiego i pucharu świata), w skład tej czynności serwisowej są wykonywane następujące zabiegi:
- przegląd ślizgu i ewentualne usunięcie zadziorów na ślizgu (cyklina metalowa);
- wyczyszczenie ślizgu za pomocą specjalnego zmywacza smarów;
- szczotkowanie czyszczące ślizgu (szczotka obrotowa nylonowe twarde włosie);
- nałożenie smaru bazowego uniwersalnego;
- I cykl smarowania;
- nałożenie smaru średniofluorowego LF (Low Fluor);
- II cykl smarowania.